مدیر عامل شرکت برق منطقهای گیلان با گرامیداشت هفته ملی صرفهجویی، مدیریت مصرف انرژی را ضرورتی اجتنابناپذیر برای تأمین برق پایدار دانست و بر نقش دستگاههای اجرایی، نهادها و اصناف در ترویج فرهنگ مصرف بهینه تأکید کرد.
به گزارش نیمرخ/ «عادل سلیمانی» مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان ضمن گرامیداشت هفته صرفهجویی در مصرف برق (یکم تا هفتم تیرماه) و با اشاره به شعار «همدلی برای روشنایی ایران»، اظهار کرد: با توجه به شرایط ناترازی تولید و مصرف برق، این هفته فرصت مناسبی برای توجه دوباره به اهمیت مدیریت مصرف و تقویت فرهنگ استفاده صحیح و هوشمندانه از انرژی برق در سطح جامعه است.
وی با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف، ضرورتی اجتنابناپذیر برای پایداری شبکه و تأمین برق پایدار محسوب میشود، خاطرنشان کرد: استفاده هوشمندانه و مسئولانه از نعمتهای الهی از جمله انرژی برق، یک وظیفه عمومی است.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان افزود: انتظار میرود تمامی دستگاههای اجرایی، نهادها و اصناف با مشارکت فعال در امر اطلاعرسانی و فرهنگسازی، نقش مؤثری در نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی و عبور موفق از پیک مصرف ایفا کنند.
