کد خبر : 13245 تاریخ انتشار : ۱۳اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 13:04
مدیر عامل شرکت گاز گیلان خبر داد

اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت توسط شرکت گاز گیلان

 اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت توسط شرکت گاز گیلان

 شرکت گاز استان گیلان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، اقدام به بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت کرده است.
 به گزارش نیمرخ/«عیسی جمال نیکویی» مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در مراسم تقدیر از خیرین و حامیان آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت که با حضور «کیا عاشوری» فرماندار این شهرستان انجام شد، گفت: این آسایشگاه دارای 5 موتورخانه است که تاکنون کار بهینه سازی 2 بخش از آن به پایان رسیده است.
 مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در همین راستا افزود: عملیات بهینه سازی موتورخانه های آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان از بهمن سال گذشته آغاز شده و تاکنون بالغ بر 230 میلیون تومان برای اجرای آن هزینه شده است.
 جمال نیکویی با بیان اینکه هدف شرکت گاز خدمت به مردم و جلب رضایتمندی ایشان است، گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود، اقدامات گسترده ای از قبیل لوله کشی گاز مدارس محروم روستایی، بازسازی مزار شهدا و احداث نمازخانه بین راهی جهت رفاه حال مسافرین را به انجام رسانده است و بهینه سازی موتورخانه آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت جدیدترین نمونه از این فعالیت ها است.
 وی در خاتمه با قدردانی از خدمات مدیریت و پرسنل آسایشگاه گفت: بی تردید نگهداری آبرومند از سالمندان شریف در این مجموعه کار بسیار ارزشمندی است که در پیشگاه خداوند متعال دارای اجر و منزلت است و شرکت گاز برای ادامه کمک به آسایشگاه و مشارکت در این امر ثواب آمادگی کامل دارد.


 همچنین در این مراسم «سید علی حسینی» مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت نیز با قدردانی از حرکت شایسته شرکت گاز برای بهینه سازی موتورخانه گفت: بسیاری از ابنیه و تاسیسات این آسایشگاه دارای قدمت بوده و نیاز به بازسازی دارد و امیدواریم حرکت زیبای شرکت گاز منجر به حضور و کمک سایر سازمان ها به این مجموعه شود.
 در پایان این مراسم مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان و همچنین فرماندار رشت با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل شرکت گاز گیلان تشکر و قدردانی کردند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید