کد خبر : 12457 تاریخ انتشار : ۲۲بهمن ۱۴۰۲ ساعت 19:51
فرمانده انتظامی شهرستان رشت خبر داد

دستگیری سارق طلا و جواهرات میلیاردی در رشت | تمام اموال به صاحبش بازگردانده شد

دستگیری سارق طلا و جواهرات میلیاردی در رشت | تمام اموال به صاحبش بازگردانده شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق منزل خبر داد و گفت: اموال سرقتی شامل ۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال چک پول مسافرتی، ۲۹۰ گرم طلا و جواهر و ۲۲ عدد سکه طلا از مخفیگاه متهم کشف شد.
به گزارش نیمرخ/ سرهنگ «محمود حافظی» با اعلام اینکه مهمترین اولویت برنامه‌های مجموعه انتظامی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم است اظهار داشت: توجه به هشدارهای انتظامی در جلوگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت بسیار مؤثر است.
وی در ادامه با اعلام اینکه در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از منزل در یکی از محله‌های اطراف شهر رشت، بلافاصله رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران کلانتری ۱۳ رشت پس از بررسی صحنه وقوع سرقت و آثار به جای مانده در محل با انجام اقدامات فنی هویت سارق تحت تعقیب این پرونده را بدست آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق ۳۱ساله با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارق تمامی اموال سرقتی شامل ۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال چک پول مسافرتی، ۲۹۰ گرم طلا و جواهر و ۲۲ عدد سکه طلا که در زیر زمین دفن کرده بود، کشف شد.
سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه تمام اموال سرقت شده به صاحبش بازگردانده شد افزود: این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
وی در پایان توجه به هشدارهای انتظامی و تشدید حفاظت فیزیکی منازل را مهمترین راه پیشگیری از سرقت عنوان کرد و با اشاره به اینکه‌عدم رعایت نکات حفاظتی مهمترین عامل سوء استفاده سارقان است خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس برای تامین و ارتقاء امنیت بسیار مؤثر است.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید