مدیر عامل شرکت فومن شیمی بهداشت گفت: با وجود کاهش قدرت خرید مردم در برخی گروههای محصول ما نه تنها تعدیل نیرو نکردیم، بلکه با افزودن محصولات جدید، رشد ۷ درصدی را در تعداد فروش ثبت کردیم.
اختصاصی نیمرخ/ شرکت فومن شیمی با سابقه ۶۰ ساله، توسط مهندس «سید عباس موسوی رهپیما» بنیانگذاری شده و اکنون با ۱۲ شرکت زیر مجموعه در حوزههای مختلف فعالیت دارد. «فومن شیمی بهداشت» که ۷ سال پیش تأسیس شد، با برندهایی با قدمت ۳۰ سال در دو گروه محصول خانگی (هومکر) و مراقبت شخصی فعالیت میکند و در هر دو حوزه رهبر بازار داخلی است.
مهندس «مجید رویگر حق رو» مدیرعامل شرکت فومن شیمی بهداشت در نشستی با خبرنگاران استان به مناسبت روز خبرنگار،ضمن تقدیر از تلاشهای آنان، به معرفی ظرفیتها و سابقه فعالیت هلدینگ فومن شیمی پرداخت.
به روزترین تکنولوژی ایتالیا در شرکت فومن شیمی بهداشت

وی افزود: این شرکت از به روزترین تکنولوژی ایتالیا استفاده میکند و اخیراً با سرمایهگذاری دو و نیم میلیون یورویی، دستگاه جدیدی با ظرفیت ۲۵۰ قوطی در دقیقه خریداری کرده است.
رویگر حق رو اظهار داشت: از هر ۱۰ قوطی حشره کش فروخته شده در ایران، ۹ قوطی متعلق به برند تار و مار این شرکت است و۶۰ درصد بازار اسپری مو نیز در اختیار برند کاسپین همین شرکت قرار دارد.
صادرات محصولات فومن شیمی بهداشت به ۲۱ کشور
مهندس رویگر حقرو با اشاره به صادرات ۱۵ درصدی تولیدات این شرکت گفت: محصولات فومن شیمی بهداشت به 21 کشور از جمله افغانستان، عراق، کشورهای CIS، کشورهای خلیج فارس، چند کشور آفریقایی و حتی ونزوئلا صادر میشود.
وی افزود: محصولات حشرهکش ما دارای استانداردهای سختگیرانه اروپایی و سازگار با محیط زیست هستند و تنها حشرهکشهای ایرانیاند که به کشورهای مختلف جهان صادر میشوند.
ضررهای سنگین از قطعی برق
مدیرعامل فومن شیمی بهداشت در ادامه به مشکلات این شرکت اشاره کرد و افزود: کمبود ارز، طولانی شدن روند تخصیص ارز، قطعی های مکرر برق و کمبود گازوئیل از جمله مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم و با سرعت تولید ۷۰۰ قوطی در دقیقه، حتی یک دقیقه قطعی برق میتواند ضرر سنگینی به ما و اقتصاد کشور وارد کند.
وی همچنین حفظ نیروی انسانی متخصص را چالشی مهم دانست و از تمایل برخی نیروهای جوان به مهاجرت گلایه کرد.
تعدیل نیرو نکردیم
رویگر حقرو اظهار کرد: با وجود کاهش قدرت خرید مردم در برخی گروههای محصول، ما نه تنها تعدیل نیرو نکردیم، بلکه با افزودن محصولات جدید، رشد ۷ درصدی در تعداد فروش ثبت کردیم.
وی تأکید کرد: حتی در بحران جنگ ۱۲ روزه نیز تولید را دو شیفت ادامه دادیم، حقوقها را به موقع پرداخت کردیم و از کارکنان نیز تقدیر به عمل آوردیم.