کد خبر : 13324 تاریخ انتشار : ۲۰اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 15:06
با کارگردانی «محمد پورجعفری»

تئاتر «تله موش» در رشت بر روی صحنه رفت + تصاویر

تئاتر «تله موش» در رشت بر روی صحنه رفت + تصاویر

«تله موش» نوشته آگاتا کریستی با کارگردانی «محمد پورجعفری» در تماشاخانه نارون رشت بر روی صحنه رفت.

به گزارش نیمرخ به نقل از غیر منتظره، «تله موش» نوشته آگاتا کریستی با ترجمه «مبینا علیجانی» و به کارگردانی «محمد پورجعفری» در تماشاخانه نارون رشت بر روی صحنه رفت.

اجرای این تئاتر 18 اردیبهشت با حضور «حسین توشه» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان مهمان ویژه در تماشاخانه نارون آغاز و تا ۳۰ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۰ بر روی صحنه خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت www.tsandali.ir مراجعه نمایند.

بازیگران این نمایش «اشکان نیک روش»، «بهناز پارسا»، «فرزاد عبادتی»، «امیرارسلان حاجتی»، «پونه پورقربانی»، «نگین فلاح»، «امیر رضا شاهرودی» و دستیاران کارگردان «فرزاد عبادتی»،«علی جزایری» و «بارانا پورجعفری» هستند.

آهنگساز این نمایش «هومن خوش فطرت» و منشی صحنه «هستی حیدری» بود. همچنین تیزر و تولید محتوای تصویری را «سعید مسافر»، طراحی پوستر و بروشور را «امین سیاری» و عکاسی این نمایش را «حمید خیراندیش» عهده دار بودند.

گریم «پریا رشیدی» طراح لباس «محمد پورجعفری نریشن» و پخش موسیقی را «امیر حسین غلامی» برعهده داشتند.

دکور اجرای این تئاتر برعهده گروه نارون بود و گروه اجرای تئاتر تله موش از «هاله دادخواه»، «ارشد امیر اسکندری» و «شایان حریری» تشکر ویژه نمودند.

****
«تله موش» شاخص ترین اثر آگاتا کریستی، نویسنده انگلیسی داستان‌های جنایی و ادبیات کارآگاهی می باشد. این اثر جاویدان از ادبیات نمایشی جهان برای اولین بار در ۲۵ نوامبر ۱۹۵۲ در لندن به روی صحنه رفت و از آن تاریخ تا زمان حاضر و در طول بیش از ۵۰ سال، همیشه بر روی صحنه بوده‌ است.

تئاتر «تله موش» از تاریخ ۱۸ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ در تماشاخانه نارون رشت به روی صحنه خواهد رفت.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید