کد خبر : 13317 تاریخ انتشار : ۱۹اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت 21:49
رئیس کل دادگستری گیلان:

با اجرای قانون حد نگار، درصد زیادی از پرونده های محاکم قضایی کاهش می یابد

 با اجرای قانون حد نگار، درصد زیادی از پرونده های محاکم قضایی کاهش می یابد

 رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اهمیت قانون حدنگار «کاداستر» گفت: با اجرای این قانون درصد زیادی از پرونده های محاکم قضایی کاهش می یابد.
به گزارش نیمرخ/ حجت الاسلام «اسماعیل صادقی نیارکی» روز چهارشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: هدف مسئولان باید جلب رضایت عمومی مردم و رعایت ضوابط قانونی در جامعه و کمک به زندگی اجتماعی مسالمت آمیز آحاد مردم باشد از اینرو هرچقدر تشکیل پرونده قضایی کاهش یابد به آرامش جامعه کمک کرده ایم.
رئیس شورای قضایی استان تصریح کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در داخل شهرها نیز ناشی از نداشتن سند است که خسارات جبران ناپذیری بر بافت شهری وارد کرده است.
وی تاکید کرد: اجرای طرح هادی مشکلات زیادی در استان برای روستاییان ایجاد کرده است و باید رفع تداخلات در روستاهایی که دچار اختلافاتی بین بنیاد مسکن و منابع طبیعی هستند در اولویت قرار گیرد.
وی همچنین با اشارهبه دغدغه های رئیس قوه قضائیه در خصوص تغییر کاربری‌ها گفت: دستگاه های متولی باید با اعمال حاکمیت مقتدرانه و به نفع مردم از سوء استفاده متصرفان و سودجویان جلوگیری کرده و مدیرانی را که به قانون تمکین نکرده و در مسیر انحراف قدم بر می‌دارند از دایره خدمت حذف کنند.

نظر شما
تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است
آخرین اخبار
اخبار پر بازدید