گیلان در پاسخگویی به شکایات و تنظیم بازار در ایام جنگ پیشتاز کشور شد

گیلان در پاسخگویی به شکایات و تنظیم بازار در ایام جنگ پیشتاز کشور شد

مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت در سفر به گیلان با تقدیر از عملکرد این استان در مدیریت بازار و پاسخگویی به شکایات مردمی در ایام جنگ 12 روزه اعلام کرد: سامانه ۱۲۴ گیلان در سطح کشور پیشتاز بوده است.
به گزارش نیمرخ/ «علیرضا ابراهیمی» مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت در رأس هیأتی کارشناسی امروز به گیلان سفر کرد و در نشست با معاونین و مدیران صمت استان با اشاره به عملکرد این استان در ایام جنگ اظهار داشت: طبق پایش‌های انجام ‌شده، سامانه ۱۲۴ گیلان در پاسخگویی به شکایات و مدیریت بازار در سطح کشور پیشتاز بوده است.
وی با اشاره به تلاش‌های ارزشمند رزمندگان اقتصادی در کنار ایثار رزمندگان نظامی گفت: با وجود ورود جمعیت غیر بومی بیش از دو برابر جمعیت ساکن به گیلان در ایام جنگ، هیچ مشکلی در تأمین ارزاق عمومی وجود نداشت و با تشکیل ۴۰ تیم نظارتی، بازار به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای کنترل شد.
ابراهیمی با تأکید بر فراوانی اقلام اساسی در گیلان باوجود خریدهای هیجانی و احتکار خانگی تصریح کرد: حضور مردم از تهران و کرج به دلیل شرایط جنگی، در ابتدا نگرانی‌هایی برای مدیریت بازار گیلان ایجاد کرده بود، اما با تشکیل اتاق وضعیت، تأمین چند برابری ارزاق و همدلی مسئولان استان، بازار در شرایط جنگی به‌خوبی مدیریت شد.
مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت با اهدای لوح تقدیر به مسئولان اجرایی و دست‌اندرکاران ایام جنگ در گیلان، از تلاش‌های شبانه ‌روزی آنان در تأمین کالاهای اساسی قدردانی کرد و گفت: این تلاش‌ها موجب شد تا هیچ اختلالی در شبکه توزیع اقلام اساسی در استان ایجاد نشود.
گفتنی است در پایان این مراسم مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت از مرکز پاسخگویی و سامانه ۱۲۴ اداره کل صمت گیلان بازدید کرد.